AKTUÁLIS


Bemutatták hazánk első régióborát

A Balatoni Kör múlt szombaton mutatta be hazánk első régióbora, a BalatonBor Ipacs Géza által tervezett címkéjét az Olaszrizling Október nyitóeseményeként.
Írta: Borigo


Közös termék elkészítésével, az első régiós bormárka létrehozásával erősítik tovább a balatoni borászok összefogását az idei szürettől, ezért ünnepélyesen bemutatták az Ipacs Géza által tervezett új címkét. A BalatonBor – a szekszárdi Fuxlihoz hasonlóan – egységes címkével kerül piacra április végén, de minden esetben az adott olaszrizling tételt elkészítő borász vagy borászat neve is szerepel majd a címkén.




Kardos Gábor, a Balatoni Kör elnöke kiemelte: nemcsak a borok piacán, de a gasztronómiában és a turizmusban is világszerte elsősorban a régiók, régiós márkák versenyeznek, ezért itthon is a versenyképesség elengedhetetlen feltétele, hogy létrehozzunk és megerősítsünk ilyen régiós ernyőmárkákat, aminek a BalatonBor lehet az első példája.

A sajtóban korábban megjelent „Balaton Bora” név inkább szlogen marad, a „Made in Balaton” pedig a régiós védjegy megnevezése, míg a sokkal tömörebb BalatonBor a márkanév.




A burgundi típusú palackba töltött, 11,5-12,5 százalék közötti alkoholtartalmú borok maximum 2 kilogrammos tőketerhelésű alapanyagból, minimum 4 hónapos tartályos (és részben ászokhordós) érlelés után kerülnek forgalomba. Egy palack ára előre láthatóan 1450 forintba kerül majd.


« Vissza az előző oldalra

BORIGO ONLINE - Minden jog fenntartva 2021
AKTUÁLIS


Bemutatták hazánk első régióborát

A Balatoni Kör múlt szombaton mutatta be hazánk első régióbora, a BalatonBor Ipacs Géza által tervezett címkéjét az Olaszrizling Október nyitóeseményeként.
Írta: Borigo


Közös termék elkészítésével, az első régiós bormárka létrehozásával erősítik tovább a balatoni borászok összefogását az idei szürettől, ezért ünnepélyesen bemutatták az Ipacs Géza által tervezett új címkét. A BalatonBor – a szekszárdi Fuxlihoz hasonlóan – egységes címkével kerül piacra április végén, de minden esetben az adott olaszrizling tételt elkészítő borász vagy borászat neve is szerepel majd a címkén.




Kardos Gábor, a Balatoni Kör elnöke kiemelte: nemcsak a borok piacán, de a gasztronómiában és a turizmusban is világszerte elsősorban a régiók, régiós márkák versenyeznek, ezért itthon is a versenyképesség elengedhetetlen feltétele, hogy létrehozzunk és megerősítsünk ilyen régiós ernyőmárkákat, aminek a BalatonBor lehet az első példája.

A sajtóban korábban megjelent „Balaton Bora” név inkább szlogen marad, a „Made in Balaton” pedig a régiós védjegy megnevezése, míg a sokkal tömörebb BalatonBor a márkanév.




A burgundi típusú palackba töltött, 11,5-12,5 százalék közötti alkoholtartalmú borok maximum 2 kilogrammos tőketerhelésű alapanyagból, minimum 4 hónapos tartályos (és részben ászokhordós) érlelés után kerülnek forgalomba. Egy palack ára előre láthatóan 1450 forintba kerül majd.


« Vissza az előző oldalra