AKTUÁLIS


BGB: „A borkereskedelemben ilyen kedvezményekre még nem volt példa”

A napokban elindult Finesse.hu webshopról kérdeztük Bányai Gábor Botondot, a BORIGO Magazin főszerkesztőjét. Interjúnkból kiderül, hogy nemcsak a borokhoz ért, hanem az algoritmusokhoz is.
Írta: Borigo


FINESSE.hu: Mióta értesz az algoritmusokhoz? Az ember azt gondolná, hogy ez azért nem olyan könnyű műfaj.

BGB: Műegyetemista voltam, némi matektudás azért szorult belém.




FINESSE.hu: Honnan jött az ötlet, hogy egy új webshopot fejlessz?

BGB: Az ötlet onnan jött, hogy sehol sem láttam olyan webshopot, ami a vásárlói szokásokhoz igazodik. Itt az algoritmus két dolgot figyel: a költéseket és az eltelt időt. Minél többet vásárol valaki, annál több kedvezményt kap. A kedvezmény persze vissza is eshet idővel, a rendszer az utolsó egy évet nézi. Egyfajta játék is lehet a „karbantartás”.




FINESSE.hu: Mekkora kedvezményeket lehet elérni?

BGB: A beregisztráláskor automatikusan 4 százalék jár, ez felmehet akár 20 százalékig is.

A borkereskedelemben ilyen kedvezményekre még nem volt példa.






FINESSE.hu: Milyen termékeket lehet találni az oldalon?


BGB: Túlnyomórészt, de nem kizárólag bort. A termékek kiválasztásánál nagyon nagy szerepet kapnak a BORIGO-tesztek. Az összeszokott tesztelői csapatnak köszönhetően biztos, hogy a vásárlók nagyon jó ár-érték arányú termékekhez juthatnak. A boron kívül kávék, csokik, sörök, olajok és mindenféle más finomság is megtalálható az oldalon. Elég, ha csak a Donum Terrae termékeit említem, amit nemrégiben a világ TOP50 élelmiszere közé választott egy brit gasztronómiai orgánum.

Ha neked is tetszik az új koncepció, látogasd meg az új honlapot: www.finesse.hu

Vagy lájkold Facebookon!


« Vissza az előző oldalra

BORIGO ONLINE - Minden jog fenntartva 2013