HÍRSZÜRET


Új arculat a MONYO palackjain

A népszerű márka címkéit a Graphasel Design Studio tervezte újra több mint fél év tervezés és előkészítés után.
Írta: Borigo


A posztapokaliptikus világot idéző palackok grafikája mellett a logó is megújult.


Fotó: Rajnai Gábor



Fotó: Rajnai Gábor



Fotó: Rajnai Gábor


„Az arculatváltás gondolata nagyjából egy éve fogalmazódott meg bennünk. Úgy éreztük, hogy a címkéink, bár önállóan megállják a helyüket a piacon, mégsem alkotnak egy koherens egészet. A dizájnváltás fő oka az egységesítés és az egyszerűsítés mellett, a modernizálás és a mai trendeknek elvárt, megfelelő megjelenés kialakítása volt” – fogalmazott Németh Antal, a MONYO Brewing sörfőzőmestere.


MONYO



MONYO


A MONYO palackjai rengeteg popkulturális utalást is tartalmaznak, a palackokon pedig olyan ismert szereplők láthatóak, mint Indiana Jones vagy Anubis.


« Vissza az előző oldalra

BORIGO ONLINE - Minden jog fenntartva 2013