PROGRAMOK

Bormarketing és értékesítés tanfolyam

A képzés célja az alapvető marketingismeretek átadása, példák segítségével a gyakorlatban is alkalmazható megoldások bemutatása főként a borászatok – valamint igény szerint boros vendéglátóhelyek, kereskedések – marketingtevékenységének fejlesztése érdekében a résztvevők – amennyiben elkészítik a házi feladatokat – a képzés végén oklevelet vehetnek át.


A Borkollégium és a Budapesti Gazdasági Egyetem oktatóinak közös képzése. A képzés ajánlott borászok számára kis-közepes pincészeteknél, munkatársak számára nagyobb pincészeteknél, kereskedések, borfókuszú vendéglátóhelyek, bor témájú vállalkozások, állami szereplők munkatársainak és a a téma iránt érdeklődőknek.

Előadók

a marketing, illetve borszakmában 20-40 éve tevékenykedő szakemberek
Dr. Mészáros Gabriella, címzetes egyetemi docens, az első nemzetközi borakadémikus Magyarországon, az 1991-ben alapított Borkollégium igazgatója, vezető oktatója, nemzetközi tanácsadó, borszakíró
Dr. Totth Gedeon, főiskolai tanár, a BGE Marketing tanszékének, valamint Marketing szakának vezetője, a Magyar Marketing Szövetség Agrár- és Élelmiszermarketing Tagozatának elnöke, a Hungarikum Bizottság Agrár- és Élelmiszergazdaság Szakbizottságának tagja
Dr. Kopcsay László, egyetemi docens, a BGE Marketing tanszékének munkatársa, a Marketing menedzsment szakirány vezetője, a Törley korábbi értékesítési vezetője, a Magyar Borakadémia tagja
Dr. Harsányi Dávid, főiskolai docens, a BGE Marketing tanszékének munkatársa, a Marketingkommunikáció szakirány vezetője, a Borkollégium és a Winelovers állandó tanácsadója, a Nagy Bor Teszt szervezője, borbecsüs (WSET felsőfok)

Tananyag

az előadók által a képzésre kifejlesztett speciális ismeretanyag (ld. tematika)
gyakorlati feladat: a résztvevőknek egyénileg, vagy 2 fős csoportokban egy marketingtervet kell elkészíteniük a tematikához kapcsolódóan több lépésben

Képzési alkalmak

4 pénteki nap kéthetente október közepe és december eleje között
naponta 4x90 perc (összesen tehát 32x45 perces tanóra a képzés, ami 8 modulra oszlik)
napi beosztás: 9.00-10.30, 10.45-12.15, ebédszünet, 13.15-14.45, 15.00-16.30
fentiek mellett hallgatónként 60 perc egyéni személyes konzultációs időt biztosítunk (javasolt az órák előtt, után, vagy az ebédszünetben igénybe venni előzetes egyeztetés alapján).


Időpont:
2016. október 21.-2016. december 2.

Helyszín:
Borkollégium - ÚJ HELYSZÍNEN!
1067 Budapest,
Podmaniczky u. 31.


« Vissza az előző oldalra
BORIGO ONLINE - Minden jog fenntartva 2021
PROGRAMOK

Bormarketing és értékesítés tanfolyam

A képzés célja az alapvető marketingismeretek átadása, példák segítségével a gyakorlatban is alkalmazható megoldások bemutatása főként a borászatok – valamint igény szerint boros vendéglátóhelyek, kereskedések – marketingtevékenységének fejlesztése érdekében a résztvevők – amennyiben elkészítik a házi feladatokat – a képzés végén oklevelet vehetnek át.


A Borkollégium és a Budapesti Gazdasági Egyetem oktatóinak közös képzése. A képzés ajánlott borászok számára kis-közepes pincészeteknél, munkatársak számára nagyobb pincészeteknél, kereskedések, borfókuszú vendéglátóhelyek, bor témájú vállalkozások, állami szereplők munkatársainak és a a téma iránt érdeklődőknek.

Előadók

a marketing, illetve borszakmában 20-40 éve tevékenykedő szakemberek
Dr. Mészáros Gabriella, címzetes egyetemi docens, az első nemzetközi borakadémikus Magyarországon, az 1991-ben alapított Borkollégium igazgatója, vezető oktatója, nemzetközi tanácsadó, borszakíró
Dr. Totth Gedeon, főiskolai tanár, a BGE Marketing tanszékének, valamint Marketing szakának vezetője, a Magyar Marketing Szövetség Agrár- és Élelmiszermarketing Tagozatának elnöke, a Hungarikum Bizottság Agrár- és Élelmiszergazdaság Szakbizottságának tagja
Dr. Kopcsay László, egyetemi docens, a BGE Marketing tanszékének munkatársa, a Marketing menedzsment szakirány vezetője, a Törley korábbi értékesítési vezetője, a Magyar Borakadémia tagja
Dr. Harsányi Dávid, főiskolai docens, a BGE Marketing tanszékének munkatársa, a Marketingkommunikáció szakirány vezetője, a Borkollégium és a Winelovers állandó tanácsadója, a Nagy Bor Teszt szervezője, borbecsüs (WSET felsőfok)

Tananyag

az előadók által a képzésre kifejlesztett speciális ismeretanyag (ld. tematika)
gyakorlati feladat: a résztvevőknek egyénileg, vagy 2 fős csoportokban egy marketingtervet kell elkészíteniük a tematikához kapcsolódóan több lépésben

Képzési alkalmak

4 pénteki nap kéthetente október közepe és december eleje között
naponta 4x90 perc (összesen tehát 32x45 perces tanóra a képzés, ami 8 modulra oszlik)
napi beosztás: 9.00-10.30, 10.45-12.15, ebédszünet, 13.15-14.45, 15.00-16.30
fentiek mellett hallgatónként 60 perc egyéni személyes konzultációs időt biztosítunk (javasolt az órák előtt, után, vagy az ebédszünetben igénybe venni előzetes egyeztetés alapján).


Időpont:
2016. október 21.-2016. december 2.

Helyszín:
Borkollégium - ÚJ HELYSZÍNEN!
1067 Budapest,
Podmaniczky u. 31.


« Vissza az előző oldalra