PROGRAMOK

Borjog és Bormarketing Konferencia 2018

Március 1-jén rendezik meg a Borjog és Bormarketing 2018 Konferenciát, amelynek már a programtervét is nyilvánosságra hozták, sőt már elindult a jegyértékesítés is! A Borjog és Bormarketing Konferencia indulása óta évről évre világos célokat fogalmaz meg, és mindenekelőtt hathatós felülete kíván lenni a magyar borért dolgozó szőlészeknek, borászoknak, szakmai szervezeteknek, kormányzati szereplőknek.


A hivatalos megnyitó után a Magyar Turisztikai Ügynökség, illetve a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa köszöntőjével veszi kezdetét a Prónay Bence és Rókusfalvy Pál szervezésében megrendezendő konferencia.

A konferencia első részben mindig kiemelt figyelmet kap az ágazat jogi környezetének egyszerűsítése és az adminisztrációs terhek csökkentése, hiszen ez a borászok által megfogalmazott egyik legfőbb, általános igény, amely nem csupán hazánkban, hanem nemzetközi szinten is a fontos elérendő célok között szerepel. Emellett ebben a részben az egyik leginkább várt téma mindig a kormányzat tájékoztatása a várható fejlesztésekről és támogatásokról, hiszen itt valóban minden alkalommal húsbavágó kérdések kerülnek terítékre. Ez alkalommal is beszédes Kis Miklós Zsolt, a Miniszterelnökség agrár-vidékfejlesztésért felelős államtitkára előadásának címe: Milliárdok az ágazat szolgálatában.

A konferencia második részében hangsúlyosan a bormarketing kérdések kerülnek terítékre, amikor az ágazati szereplők közösen vizsgálják a magyar bor lehetőségeit, egyeztetik céljaikat és ismertetik a vállalt feladatokat.

A konferencia szintén fontos törekvése, hogy a gazdasági szempontok megjelenítése mellett megfelelő hangsúllyal emelje ki a mértékletes borfogyasztás, a borkultúra fontosságát, ezen előadások között különösen izgalmasnak ígérkezik Dr. Zacher Gábor toxikológus főorvos úr előadása. A konferencia történetében első alkalommal képviselteti magát az előadók között a NAV, dr. Zámbó Péter dandártábornok úr, a szervezetet bűnügyi főigazgató-helyettesének személyében, aki várhatóan egy akciókban bővelkedő előadásban ismerteti a szervezet ágazatot is segítő stratégiáját.

A konferencia szervezői ezúttal is véleményformáló nemzetközi előadókat kértek fel előadónak: Kanadából érkezik John Szabó Master Sommelier, a Volcanic Wines könyv nemzetközileg ismert és elismert szerzője, Marius Berlemann a ProWein igazgatója és Dr. Ignacio Sanches Recarte az európai borágazati vállalkozásokat képviselő szervezet (CEEV) főtitkára.

Az eseményt minden alkalommal egy interaktív bormarketing kerekasztal beszélgetés zárja – a felkért szakembereket „Bormarketing hangsúlyok 2020-ig” témában kérdezhetik majd a résztvevők.

PROGRAMTERV


9.30-9.40
Hivatalos megnyitó

9.40-9.50
Köszöntő
Dr. Guller Zoltán, vezérigazgató, Magyar Turisztikai Ügynökség

9.50-10.00
Köszöntő
Légli Ottó, elnök, Hegyközségek Nemzeti Tanácsa

10.00-10.05
Köszöntő, programismertetés
Rókusfalvy Pál, a konferencia társszervezője

***

10.05-10.30
Borkultúra a toxikológus szemével
Előadó: Dr. Zacher Gábor, osztályvezető főorvos

10.30-10.55
Milliárdok az ágazat szolgálatában
Előadó: Kis Miklós Zsolt, agrár-vidékfejlesztésért felelős államtitkár, Miniszterelnökség

10.55-11.10
Kávészünet

11.10-11.35
Bor / marketing / turizmus
Előadó: Magyar Turisztikai Ügynökség

11.35-12.00
A magyar borpiac szerkezete és annak sajátosságai
Előadó: dr. Szolnoki Gergely, Geisenheimi Egyetem

12.00-12.25
Borinformatika, borpolitika, bormarketing 2015-2018
Előadó: dr. Brazsil Dávid, főtitkár, Hegyközségek Nemzeti Tanácsa

12.25-12.50
A vásárok jövője - Kihívások a ProWine előtt
Előadó: Marius Berlemann, igazgató, ProWein

12.50-13.40
Állófogadás

13.40-14.05
Együttműködés az egyszerűsítés jegyében
Előadó: Gál Péter, eredetvédelemért felelős helyettes államtitkár, Földművelésügyi Minisztérium

14.05-14.30
Hard discount láncok világa
Előadó: Herczeg Ágnes, nemzetközi borakadémikus

14.30-14.55
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal bűnügyi stratégiája, valamint piactisztítás a borászati ágazatban
Előadó: dr. Zámbó Péter, dandártábornok, bűnügyi főigazgató-helyettes, NAV

14.55-15.10
Kávészünet

15.10-15.35
Bor: termék és kultúra, komoly fenyegetettségben
Előadó: dr. Ignacio Sanches Recarte (CEEV főtitkár)

15.35-16.00
"Vulkán borok" Magyarországon
Előadó: John Szabó MS

16.00-17.00
Bormarketing kerekasztal – Téma: Bormarketing hangsúlyok 2020-ig
§ dr. Brazsil Dávid (főtitkár, HNT)
§ Bukovics Martin (borszakíró)
§ Győrffy András (marketing szakember)
§ Krasznai Zsófia (nemzetközi borakadémikus, tanácsadó)
§ Laczkó Gábor (főborász, Törley Pezsgőpincészet)
§ Magyar Turisztikai Ügynökség képviselője

A szervezők a programváltoztatás jogát fenntartják!


« Vissza az előző oldalra
BORIGO ONLINE - Minden jog fenntartva 2021
PROGRAMOK

Borjog és Bormarketing Konferencia 2018

Március 1-jén rendezik meg a Borjog és Bormarketing 2018 Konferenciát, amelynek már a programtervét is nyilvánosságra hozták, sőt már elindult a jegyértékesítés is! A Borjog és Bormarketing Konferencia indulása óta évről évre világos célokat fogalmaz meg, és mindenekelőtt hathatós felülete kíván lenni a magyar borért dolgozó szőlészeknek, borászoknak, szakmai szervezeteknek, kormányzati szereplőknek.


A hivatalos megnyitó után a Magyar Turisztikai Ügynökség, illetve a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa köszöntőjével veszi kezdetét a Prónay Bence és Rókusfalvy Pál szervezésében megrendezendő konferencia.

A konferencia első részben mindig kiemelt figyelmet kap az ágazat jogi környezetének egyszerűsítése és az adminisztrációs terhek csökkentése, hiszen ez a borászok által megfogalmazott egyik legfőbb, általános igény, amely nem csupán hazánkban, hanem nemzetközi szinten is a fontos elérendő célok között szerepel. Emellett ebben a részben az egyik leginkább várt téma mindig a kormányzat tájékoztatása a várható fejlesztésekről és támogatásokról, hiszen itt valóban minden alkalommal húsbavágó kérdések kerülnek terítékre. Ez alkalommal is beszédes Kis Miklós Zsolt, a Miniszterelnökség agrár-vidékfejlesztésért felelős államtitkára előadásának címe: Milliárdok az ágazat szolgálatában.

A konferencia második részében hangsúlyosan a bormarketing kérdések kerülnek terítékre, amikor az ágazati szereplők közösen vizsgálják a magyar bor lehetőségeit, egyeztetik céljaikat és ismertetik a vállalt feladatokat.

A konferencia szintén fontos törekvése, hogy a gazdasági szempontok megjelenítése mellett megfelelő hangsúllyal emelje ki a mértékletes borfogyasztás, a borkultúra fontosságát, ezen előadások között különösen izgalmasnak ígérkezik Dr. Zacher Gábor toxikológus főorvos úr előadása. A konferencia történetében első alkalommal képviselteti magát az előadók között a NAV, dr. Zámbó Péter dandártábornok úr, a szervezetet bűnügyi főigazgató-helyettesének személyében, aki várhatóan egy akciókban bővelkedő előadásban ismerteti a szervezet ágazatot is segítő stratégiáját.

A konferencia szervezői ezúttal is véleményformáló nemzetközi előadókat kértek fel előadónak: Kanadából érkezik John Szabó Master Sommelier, a Volcanic Wines könyv nemzetközileg ismert és elismert szerzője, Marius Berlemann a ProWein igazgatója és Dr. Ignacio Sanches Recarte az európai borágazati vállalkozásokat képviselő szervezet (CEEV) főtitkára.

Az eseményt minden alkalommal egy interaktív bormarketing kerekasztal beszélgetés zárja – a felkért szakembereket „Bormarketing hangsúlyok 2020-ig” témában kérdezhetik majd a résztvevők.

PROGRAMTERV


9.30-9.40
Hivatalos megnyitó

9.40-9.50
Köszöntő
Dr. Guller Zoltán, vezérigazgató, Magyar Turisztikai Ügynökség

9.50-10.00
Köszöntő
Légli Ottó, elnök, Hegyközségek Nemzeti Tanácsa

10.00-10.05
Köszöntő, programismertetés
Rókusfalvy Pál, a konferencia társszervezője

***

10.05-10.30
Borkultúra a toxikológus szemével
Előadó: Dr. Zacher Gábor, osztályvezető főorvos

10.30-10.55
Milliárdok az ágazat szolgálatában
Előadó: Kis Miklós Zsolt, agrár-vidékfejlesztésért felelős államtitkár, Miniszterelnökség

10.55-11.10
Kávészünet

11.10-11.35
Bor / marketing / turizmus
Előadó: Magyar Turisztikai Ügynökség

11.35-12.00
A magyar borpiac szerkezete és annak sajátosságai
Előadó: dr. Szolnoki Gergely, Geisenheimi Egyetem

12.00-12.25
Borinformatika, borpolitika, bormarketing 2015-2018
Előadó: dr. Brazsil Dávid, főtitkár, Hegyközségek Nemzeti Tanácsa

12.25-12.50
A vásárok jövője - Kihívások a ProWine előtt
Előadó: Marius Berlemann, igazgató, ProWein

12.50-13.40
Állófogadás

13.40-14.05
Együttműködés az egyszerűsítés jegyében
Előadó: Gál Péter, eredetvédelemért felelős helyettes államtitkár, Földművelésügyi Minisztérium

14.05-14.30
Hard discount láncok világa
Előadó: Herczeg Ágnes, nemzetközi borakadémikus

14.30-14.55
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal bűnügyi stratégiája, valamint piactisztítás a borászati ágazatban
Előadó: dr. Zámbó Péter, dandártábornok, bűnügyi főigazgató-helyettes, NAV

14.55-15.10
Kávészünet

15.10-15.35
Bor: termék és kultúra, komoly fenyegetettségben
Előadó: dr. Ignacio Sanches Recarte (CEEV főtitkár)

15.35-16.00
"Vulkán borok" Magyarországon
Előadó: John Szabó MS

16.00-17.00
Bormarketing kerekasztal – Téma: Bormarketing hangsúlyok 2020-ig
§ dr. Brazsil Dávid (főtitkár, HNT)
§ Bukovics Martin (borszakíró)
§ Győrffy András (marketing szakember)
§ Krasznai Zsófia (nemzetközi borakadémikus, tanácsadó)
§ Laczkó Gábor (főborász, Törley Pezsgőpincészet)
§ Magyar Turisztikai Ügynökség képviselője

A szervezők a programváltoztatás jogát fenntartják!


« Vissza az előző oldalra